"MÖJLIGHETERNAS PARADIS"; Av och med Göran Adlén. Kanske en av dina viktigaste utbildningsdagar någonsin! Vad händer när världen går in i en lågkonjunktur? Vem blir vinnare? Vem blir förlorare? Hur förändras ledarskapet? Hur förändras arbetsplatserna?...
... och hur förändras vi som människor? Många frågor. Många hot. Men också en ocean av möjligheter.
18 Trendrapporter i rad. Mer än 50 000 personer som hittills lyssnat på Görans årliga trend- och omvärldsspaningar genom åren. Responsen har varit helt otrolig och nu tar han det hela ytterligare ett steg vidare. Vi är så otroligt stolta att för 10:e året i rad få vara arena för fantastiska Göran Adlén och hans så viktiga, innehållsrika, inspirerande, peppande Trendrapport! Välkommen till oss och "MÖJLIGHETERNAS PARADIS" den 25 november där vi erbjuder 49 coronasäkrade platser.
25 november 2020 kl. 12.00-17.00. Vi börjar med lunch i herrgården.
Årets Trend- och omvärldsrapport blir helt annorlunda.
I år är innehållet allra viktigast, så alla som kommer får med sig en komprimerad ”Executive summary”-film av rapporten, en 20 minuters inspirationsfilm med de viktigaste trenderna och en ”föreläsningslångfilm” med hela trendrapporten som du kan se om och om igen, för att ni verkligen ska kunna arbeta er igenom materialet. Dessutom hela keynotepresentationen samt access till en sluten grupp med alla deltagare från årets trendrapport där vi tillsammans kan diskutera framtidsfrågor tillsammans.
Pris ex moms:
2500 kr per person
Exklusivt erbjudande; Få 20 procent på priset med rabattkoden "HÖGBERGA" och betala endast 2000 kr.
Agenda:
Prolog: När det omöjliga blev möjligt och det omöjliga normalt.
1. När allt går mot noll och gratis blev plötsligt en ny valuta
2. När arbetsflexitarianen gör entré och ledarskapet får helt nya utmaningar
3. När slow retail förändrar hela vårt konsumtionsbeteende och vi säjer minskad konsumtion
4. När vi vägrar att åldras och världen drabbas av åldersinvasionen och de unga blir icke-binära
5. När du kan förändra din egen och andras sinnesstämning
6. När vi blir ensamma tillsammans och jetsethundarna bildar familj
7. När de nya kunderna inte tycker att produkten inte är viktigast när du köper en produkt
8. När gameflunecern bestämmer ditt varumärkes värde
9. När arkitektur blir hälsa och hälsa blir arkitektur
10. När vi mitt i digitaliseringen går mot en analog renässans
Epilog: När ett icke-beslut kan bli ditt livs sämsta beslut.
Varmt varmt välkommen till MÖJLIGHETERNAS PARADIS!